Merhaba kızlar 38+5haftalik hamileyim 😥bugün karnım çok agriyo göbeğimin hemen altı bebek çok sertleşip duruyor ve agriyo dokunduğum yer .genelde hafif sancılarımda oluyor kasılmalar var ama hemen geciyo şimdi adet sancısı gibi ama ne bi nisan ne bi su var anlayan bileniniz bi fikriniz var mı?