230118 bizim de Mayıs ortası,hafif ince uzun kollu zibinlar aldım ,kısa kollu da aldım ama onları temmuz Ağustos gibi giydiririm diye düşünüyorum,doğar doğmaz kısa kollu olmaz diye tahmin ediyorum,ortaya karışık aldım öyle 😊Mayıs biraz daha serin olur ama Haziran’dan sonra cıbıl cıbıl giydiririz herhalde 🙈🙈