ynshtc 9 haftalığız tahmini olanlar gelsiiin 😇 Bide kızlar bebişimin baş kısmı ne taraf anlamadım onu bilen varsa söyleyebilir mi🥰
Crn1996 ynshtc canım daha çok küçük cinsiyet için ama bizim ilk ultrason fotoğrafımızın aynısı bu o yüzden erkek diyorum 👼🏻😁
ynshtc Bmom ya bide bişey sorcam benle aynı gebe arkadaşım var onun ultrason fotosunda bebeği daha büyük maşALLAH benimki çok küçük normal mi acaba ki
Zeynep_18 ynshtc uldrasondan kaynaklı bir şeydir canım ben aynı hafta içinde iki doktora gittim birinde bebiş büyük birinde daha küçüktü ☺️
Bmom ynshtc ultrasondan kaynaklıdır canım zaten 32-33. Haftaya kadar kilo boy pek mühim değil ultrasondan bile farkedebiliyor dert etme canım
Zeynep_18 ynshtc yok zaten şuan birşey yemesen bile bebiş senin depondan besleniyor sorun yapma yani ben o haftalarda çok kustum birşey yiyemedim çok şükür hiçbir sıkıntı yok☺️