Elifmom1 bebek dogdugunda inan sadece sana ihtiyaci var benide kayinvalidem bakti sadece yemek yapti bana bakti bende bebegime baktım bende cok sitres ediyordum son zamanlarda hatta ben eşime senin annenin yaninda ben cocuk mocuk emziremem o benm mahremim diyordum ama insan gözü sadece bebegini goruyor habire al bebegi odaya git emziricem de aç de illa ki fikirlerini soylicekler sende kendince fikirlerini söyle ki icine atma bunu kırmadan yap bana kucaga alistirma bile dediler valla evde 10 tane cocugum yok 1 tane var istedigimi yaprm diyrm psikolojini bozucak bir sey yok sakin kal yanls yapildigini dusundugun yerde müdahale et sonradan içine atip kendini uzucegine.hâla biri bana bir sey dese yüzune direk icimden geceni soylerim banane senin fikirlerinden herkesi yonlendiren insanlardan nefret ediyrm.tavrini mutlaka koy ama lohusa psikolojisi diyerekten kendini de yipratma oluruna bırak surda arada gelicekler sonra zaten bebeginle baş başa kalicaksin