Merhaba anneler 🌺 Yarin 35 e giriyoruz doğuma az kaldı vakit azaldikca benim stresim artıyor. Lohusalikta kim kalicak gelicek diye konusulmadi hiç ama eşim yolunu yapiyo simdiden dönüşümlü gelir annemler diye kayınvalidem ve annem bize 15 dk mesafede gece kalmiyacaklar zaten ama gündüzde nasil olucak bilmiyorum aslinda bi yandan sadece yemek yapip bıraksalar ilk günler yeter diyorum 😏 annem sigara kullaniyor ve tiryaki yani yarim saat icmese araniyor hemen evde zaten icmez balkonda icer ama ustu basi nefesi kokucak bebegimi o sekilde kucaklasin istemiyorum 😔 bigun dedim sigara icilmicek artik evde diye bana bi kac gun sonra lohusalikta kocanin yaninda bana laf soylersen bidaha adim atmam evine diyor 😭kayinvalidemde sagolsun iyidir hostur ama herseye bi fikri var bide cok sever yönlendirmeyi bende nefret ederim fikirlerinde diretip birseyi on defa tekrar edilmesini. Bide lohusalikta beni nasil bir psikoloji bekliyo bilmiyorum bu surecte sakin kalamayabilirim kimseyi kirmak istemiyorum annem ayri zaten cocuk gibi küsüyor biseye sonra başa kakiyor 🤷😭 yani kimseyi kirmayim diye kendimi sıkıcam bu sefer stresten sütüm kesilir diye korkuyorum 😪 napicam nasil davranicam bilmiyorum konuda açılmıyor ki biraz rengimi belli edeyim. Bir hafta sonra temizlik yapmak icin gelicekler orda konu açılırsa nasıl kirmadan söyleyebilirim yani hic gelmesinler demiyorum ama hergun hergunde strese girmek istemiyorum ilk günler zaten Esimde olucak yanimda napicam bilmiyorum 😔😪