Seahammer 8 haftalık gebeyim normalde de ara ara tansiyonum düşer ama bugün 5,5-8,5 a kadar düştü nırmaldede tansiyonum 8-12 dir. Çok başağrım ve sol gözümde oyuluyor gibi ağrı olunca 2 tuzlu ayran 2 minoset içtim bir önerisi olan varmı 🙏🏻 Nasıl düzelicem 😔
meliha_gizem Seahammer benim normalde düşüktür tansiyonum. Sizin gibi gebeliğimin başlarında tansiyonum çok düşüyordu. Sade maden suyu hızlı şekilde tansiyon yükseltir. Tansiyonumun düştüğünü hissedince hemen 1tane içiyordum. 3. Ayımızdan sonra normale döndü çok şükür düşmüyor artık
Alinamoms Seahammer sarımsaklı yoğurt ye canım tuzlu ayran fayda etmiyosa çünkü sarımsak hemen yükseltiyor. Böyle bir durumda hemen uzan ayaklarını dik elini yüzünü soğuk suyla yıka. Derin derin nefes al 8 saniyede al 8 saniyede bırak ve ağrıyan yere hakiki nane yağıyla masaj yap. Lavanta yağıda iyi gelir ikisini birlikte sür aktarda var bu yağlar bak hiçbirşeyin kalmıcak.
Gulsah_alp93 Seahammer normalde de düşük tansiyonluymussunuz hamileyken daha da düşmesi normal.Muhakkak vitamin takviyelerinizi alın ve soda için muhakkak tansiyon dengelenir