Esraesra1 7+5 te gittim doktor cok kucuk dedi duyulmadi. Onu duyabilecek bi cihaz yok dedi. Kelebegin kanat cirpmasi gibi dedi
Asil_Egem Esraesra1 bende tam 7 haftalık gittim duydum kalp atışı vardı ama küçük olduğundan cızıltı şeklinde duyuldu
FatmanurSancak Ben bebegimin kesesini 5+6 da gördüm kalp sesi duyulmadı tam 1 hafta sonra tekrar gel kalbini duyarız dedi o zamanda 7 haftalik oluyoruz