fatmArslan06 benimde ilk gebeliğim kalp atısı oluşmamıstı, 13 haftadayız biz yaklasık 2hftadır göğüs hassasiyetim kalmadı bulantı vs zaten hiç olmadı son 1 haftadır kasık ağrılarım oluyor o kadar. Bende tedirginim doktordan çıktıkdan bikaç saat sonra acaba bişey olmusmudur kaygısı var.hiç geçeceğinide sanmıyorum. Doktora gitmek eziyet gibi geliyor sanki ağzından kötü biraey duyacakmısım gibi. İlk hamileliğin verdiği olumsuz tecrübeyi atamadım sanırım daha üstümden. Ama bende kan görmediğim için içim bir nebze rahatlıyor.