Didem34 moralini bozmak için söylemiyorum ama benim de eşim farketti ilk üzerimi değişirken kalçanda çizgi var diye bende diyorum yine biyere çarpmış çizmişimdir dedim sonra ablama sordum bana yırtılıyor dedi kalçamda çizgi çıktı 1 ay sonra bir günde karnım alt kısımdan yırtıldı 😒