Humeyraates Annişler sıze sorum olacak 32+2 de çalişabılır alabılır mıyım kaçıncı haftaya kadar çalişacaksınız
ssnnmmm Humeyraates ben çalışamaz aldım çünkü öğretmenim çalışabilir alsam bile yarıyıl tatilini doğum sonrasına aktarmıyorlar
Gmzecemelin Humeyraates bende 32 de calisabilir aldim ne zaman dogurursam ozaman baslicak raporum artik. 37 den sonra cikmamiz zorunlu zaten
Bilgeenur Humeyraates ben aldım 37 ye kadar çalıstm esnek mesai oldugundan 1 hafta filan gitmeyebildim
Gulbahar3535 Humeyraates ben Çarşamba 32.haftaya giriyorum çalışabilir raporu için doktor gelmen lazm dedi. 37. Haftaya kadar sanırım çalışabiliyorsun.
Humeyraates ssnnmmm ssnnmmm o zaman iyi yaptınız benım özel sektör oldugu için oglumda 36 da ayrılmıştım 38 de dogum yapmıştım
ssnnmmm Humeyraates kendinizi ağır hissetmiyorsanız sonuna kadar çalışmak en iyisisi doğum sonrası birazcık daha vakit geçiririz yavrularla
istanbul3434 Humeyraates ben doktoruma 32+0 tarihini soyledim, gitmeme gerek kalmadan o gunde sisteme raporu girdiler. Eger ozelse oyle yapabilirsiniz. Devletse doktorunuza sorun nasil olucak diye, sokak yasagi olan gunlerde de doktora gidebiliyorsunuz randevu bilgisini polise gosterince sorun olmuyor
black8 tam 32+0′da çalışabilir raporunuzla işe başlayın, yoksa geçen her gün doğum sonrasına aktarılmaz. Ben de 32de çalışabilir almayı düşünüyorum, böylesi daha mantıklı bizler için, iyiysek çalışalım bence.
Humeyraates istanbul3434 zati izin belgem var işten dolayı özele gidiyorum raporlamadakı arkadasım olmadı yarin bı onu arıyayim