iki_can ben evde kendim yapıyorum yağsız kıyma alıp hamburger ekmeği de alıyorum, içine domates marul fln.önermiyorlar ama birazda ketçap mayonez koyuyorum dışardakilerden daha güzel oluyor. En azından içinde ne olduğunu biliyorum eti iyice pişiriyorum.