ikizcanlarim2021 benimde 5 haftalıkken kahverengi leke, 6 haftalıkken kırmızı, kan renginde kanamam olmuştu. Rengi kırmızı olunca ben direk hastaneye gittim gece, beni doğumhaneye çıkardılar, ebe doktorumu aradı, yatış yaptırdı. Sabah doktorum ultrasonda baktı ki ikiside gayet iyidi, kese etrafında kanama alanı oluşmuş. Bir kaç gün hastanede yattım serum yedim kanama alanım kaybolmuştu. Şimdi çok şükür sıkıntı yok. Doktorun ne diyorsa onu yap, ilaçlarını ihmal etme, wc dışında kalkma. Rabbim bebeklerini sana bağışlasın canım inşallah🤲🏻