Merhaba sevgili anneler,hamişler.30 haftalık hamileyim birkaç haftadır aşırı terleme ve sırt ağrısı yaşıyorum.Bununla ilgili tiroid ve şeker değerlerine bakıldı normal çıktı, hamilelikten dolayı hormonlardan dedi doktor.Benimle aynı sorunları yaşayan var mı ya da bu sorunlara çözüm bulan? Çok kötü geçiyor günlerim sırt agrimdan nefes alamayacak durjma geliyorum bazen😔