civciv1520 Kızlar selam pıhtılaşma bozukluğu olanlar doğum kontrol hapı kullanamazmis öyle mi ? Endişem şu ben yıllarca doğum kontrol hapı kullandım böyle bir sorunum olsa belli olur muydu ?
Cinarinannesii_ civciv1520 canım kan pıhtılaşmasıyla doğum kontrol hapının bir ilişikisi var mı bilmiyorum ama kan pıhtılaşması genetik testle öğrenilen bişey
Sumeyyehayal civciv1520 Kullanmamak daha iyi oluyor diye biliyorum. Ben de pıhtılaşma çıktığında ilk sorduklari şey doğum kontrol hapı kullanıp kullanmadığımdı. Hatta doktorum kesinlikle kullanmayacaksin dedi.
Fstkcshp civciv1520 kan pıhtılaşma problemi olan insanlarda doğum kontrol hapları pıhtılaşmayı kolaylaştırıp bacak toplatdamarlarında tıkanıklık yahut emboli gibi hastalıklara neden olabilir. Riskli yani. Kan pıhtılaşması olup olmadığının anlaşılabilmesi için ise test yaptırmak lazım.
civciv1520 Sumeyyehayal anladım canım bende hamileyim birkaç yerde okudum ve korktum biraz Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🥰🤲
civciv1520 Fstkcshp ben 6 yıl doğum kontrol hapı kullandım. Hiç bir problemim yoktu insallah böyle bir sorun yoktur 🤲 birkaç yerde okudum korktum biraz 18 haftalık hamileyim 🧿🤲🥰
Fstkcshp civciv1520 bir sıkıntınız olmaz inşallah. Çok uzun süre kullanmışsınız ilacı. Doğumdan sonra yaptırırsınız testlerinizi içiniz rahatlar sonrası için. Sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza inşallah 🙏🏼
civciv1520 Fstkcshp insallah canım Rabbim kim istiyorsa hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲❤️