glyldzz Arkadaşlar Çarşamba günü 83.99 ile gebeliğimi öğrendim. Cuma tekrar kan verdim 259,23 çıktı. Son adet tarihim 10 Aralık. Adet tarihime göre 5+3 görünüyor. Hiç doktora gitmedim daha. Tekrar kan vereyim mi
Ssstey glyldzz bence geç döllennme olmuş canım senin benimde en son 12 aralık adetim betam geçen hafta 2000 di :/
Asil_Egem glyldzz beta değerine göre 5 haftalık olamaz diye düşünüyorum canım çünkü benim 485 çıkmıştı 20 günlükdü
elcindefne glyldzz bence tekrar kan vermeye gerek yok. 6. Haftanızda doktora gidin. Ben 6+4’de görmüştüm bebeğimi
Sose glyldzz kan vermene gerek yok artık dr a gittin mi kesede yolk keseside gözükür güzel katlanmış rakam hayırlısı olsun 😌
glyldzz Tugba_0 Salı günü tekrar kan vereyim diyorum sağlık ocağına canım. Artış varsa eğer Cumartesi hastaneye gideyim diyorum. Erken olmaz dimi
Tugba_0 glyldzz bence erken olur ama yinede sen bilirsin heycanlı oluyor insan ilk başlarda ben bir kere gebelik testi vermiştim doktor 1 hafta sonra çağırmıştı direk keseye baktı eğer gözükmezse tekrar bta hcgye bakarız demişti
glyldzz Ssstey Baya yüksek canım senin. Gitsen hemen keşke allah korusun dış gebelik falan olmaması için fitil falan veriyorlar keseye bakarlardı
Cgdeem7 Bende çarşamba günü kan testi yaptırdı. 58.53 dü cumartesi tekrar yaptım 182.8 çıktı son adetim de 17 Aralık ama doktor ultrasonla baktı hiçbirşey gözükmedi ve bşy demedi emin olamadı galiba neden böyle düşük dış gebelik olabilir mi
elcindefne Cgdeem7 ben kan testinden 2 hafta sonra doktora gitmiştim ve görmüştüm bebeğimi. Siz de tahminen 4 haftalıksınız, geç döllenmeyse 3 bile olabilir. Kendinizi sıkıntıya sokmayın, stres yapmayın. Adet tarihinize göre 6. Haftanızda tekrar gidin doktora
glyldzz Tugba_0 Şuan muhtemelen 3 haftalık. Haftaya gidene kadar 4 haftalık olacak. Bazen kese erken de görünüyormuş düşük tehlikesi olmaması için ilaç da veriyorlarmış. Geç kalmamak için görüneyim diyorum
glyldzz Sose Çok teşekkür ederim. Hiç daha doktora gitmedim daha. Şuan artış varmı diye düşünüyorum hep :) düşmesinden de korkuyorum değerin. Cumartesi günü doktora gitmeyi düşünüyorum ama görünür mü kese bilemedim kuzum