Yeğenim 4 yaşında abimlere gitmiştim kalmaya 15 gün falan kaldım sürekli ya o ya ben gelin ölüyordum kınamiz ve düğünümüz oluyordu kina şarkıları dinledik bı de hala eller oynasın şarkıyı açar mısın diyodu erik dalı yani bunlara maruz kaldı çocuğum😁Bizim babamiz da zaten bayılır Ankara müziklerine kahvaltı falan hazırlarken açar hep.Ben bilinçli olarak yüksek sesle Kur’an okuyup TV’den de açıp dnletiyorm ama .kafasi karışmıştr kesin naptigi belli degil bu kadınin diye🤣