senaakcay forumdakilerin yarısı kullanıyor sanirim belki de daha fazla. İgne tabi ki acıyacak ama korkulacak hiç birsey yok 4.haftadan beri yapıyorum sonuna kadar yapacagım ve buradaki çoğu kişi de baştan sona yapıyor. Nasıl yapacağınızı öğrenin gerisi kolay.