Kdg Batı hastanesinde doğum yapan var mı doğum ücreti,muayene ucreti, odalar, temizlik ,ilgi, alaka hakkında bilgi verebilir misiniz lutfen
Glc26 Aselahlas merhaba Batı hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum da ilçe de yaşıyorum genesise kıyasla nasıldır acaba hastene temizlik doktorlar ebeler ? Yardımcı olurmusunux?
Aselahlas Daha önce ablam Doğum yapmıştı bir yıl önce hastane temizdi hemşirelerde çağırınca geliyordu çocuk doktorları kaç kere odaya gelip bebeği muayene etti bir gece kaldık normal Doğum yaptı ablam
Aselahlas Kdg evet benim sezeryan olacak riskli gebeliğim dedim tamam ilerleyen zamanda gün veririz dedi
Aselahlas Kdg benim ikiz gebelik muhasebede özellikle sordu ikiz deyince ona göre hesap yaptılar 2800 denildi ama kurum indirimi ile 2250 falan tutuyor denildi
balperisi_71 Kdg ben hem zozon hocaya hem çetin Öcal a hemde Seval sariaslana gidiyorum. Gebe değilim kürtajlarm ve dış gebeliğm vsr
Aselahlas Glc26 merhaba ben geçen hafta erken doğum riskiyle bi gece batı hastanesinde kaldım bi sıkıntı yaşamadım hastane odalar çok temiz ebe de ilgilendi doktorda aynı şekilde bi aksilik olmazsa bende orda yapacağım doğumu genesisi bilmiyorum ama kıyaslayacak kadar