minikmucizemmmmmm senaakcay ben içiyorum ama bi nedeni yok halsiz kalmıyım iştah açsın falan diye senelerdir içiyorum 5 6 şişe bitirmişimdir☺️ Sen niçin sormuştun☺️
1Dygs1 senaakcay keçiboynuzu özü pekmezi ile görümcem hamile kaldı kocası kullandı tabi ilk ay kullanmadı ikinci ayında kullandığını söyledi ve hamile kaldı 10 haftalık ama bizde işe yaramadı 4 ay kullandı eşim ama maalesef olmayınca olmuyor
minikmucizemmmmmm senaakcay anladımm ben içiyorum keçiboynuzu özünü sürekli şifa olur inşallah bu sebepten içmiyodum bebişte istiyoruz ama eşim dün başladı hatta keçiboynuzu aldı onu kırıyo sıcak suda demliyo içiyo öyle sabah akşam☺️ İnşallah faydasını görürüz