Serap2 Resmen psikolojik bunalıma girdim 40+4 olduk ve hiç belirti yok umudumu kestim resmen hevesi kaçarmı insanın 34 haftadan beri çanta hazır beşiği yanında bekliyor herkes sürekli soruyo ağlayasım geliyo resmen ya🤦♀️🤦♀️
yenianne140920 Serap2 Canım niye bu kadar üzülüyorsun inşallah çok yakın bir zamanda doğacak üzme kendini güçlü ol hiç kimsenin içinde kalmadı ayrıca anne karnında geçen her gün dışarda geçen 10 güne bedel bebeğin çok güzel gelişmiş doğacak 🥰 Doktorun suni sancı vermeyi düşünüyor mu normal mi olacak 🥰
KaanErkan-mom Serap2 Biz bugün tam 40 haftalık olduk. Yarın suni sancıyla alıcam yavrumu kucağıma inşallah 😌 suyumuz sınırdaydı 4 gün önce artık beklemek istemiyorum . Bebeğimi riske atmamalıyım.
Serap2 yenianne140920 ya aslında havaların kötü olması ve yasaklar etkiliyor sürekli evde kendimi dinliyorum buda sıkıyor beni günlük nst ye gidiyorum hiç açılma yok ondan suniyi konuşmadık hiç
Serap2 KaanErkan-mom canım suyumuz çok iyi açılma hiç yok ondan doktor suniyi düşünmüyor senin açılma varmı
yenianne140920 Serap2 Haklısın çok sıkıcı zamanlara denk geldik malesef ki inşallah hayırlı bir şekilde gelir canım doğum hikayeni bekliyorum 😂🙈
KaanErkan-mom Serap2 4 gün önce parmak ucu kadar açılma vardı. Sancımda 70 lerde çıktı. Belki 2 cm filan olmuştur bir ihtimal tabi. 2 gündür sıcak suya oturdum akşamları, bugün de iki kere ilişki yaşadım bilmiyorum artık inşallah olmuştur açılma. 4 cm den sonra epidural alcam. 4 cm e kadar dayanmam lazım suniye😒 ama ben böyle rahim ağzında acı hissediyor gibiyim sanki bıçak batırdılar akşam sudan çıktıktan sonra. Açıldı mı acaba ondan mi acıdı
Serap2 KaanErkan-mom bende hiç açılma yok 🤦♀️🤦♀️ ne yapcam biliyorum hayırlısıyla kavuş bebeğine inşallah yarın takip edicem seni inşallah benimde sancım gelir
Haticekablan Serap2 40+1 im bende ne gelen var ne giden telefonlar zaten durmuyo Allah affetsin açmıyorum artık strese girdim uykumda dilimi ısırmışım inşallah bi an önce kavuşuruz bu belirsizlik çok zor ve yıpratıcı
Serap2 Haticekablan aynen canım ya o kadar çok istedim ki 38 39 da doğurmayı nasıl boşuna heveslenmisim
Mutlulukcuk Serap2 Aynı durumdayım, sanki millet doğurucak sorup duruyorlar, 40+1 im bugün hiç bir belirti yok, nst de sanci yok, açilmam yok, doktorum cumaya kadar müddet verdi gelmezse cuma günü sezeryanla alicak bebegimi.