Genelde özel Dr lar doğumları grandmedikalde yapıyor çünkü Manisa da başka özel hastane seçeneği yok.
Ben iki yıl önce ilk doğumu Grandmedikal de sezeryan ile kucağıma aldım. Süit oda tutmuştuk ayrıca ücret verdik ki düşünün ne temizlik ne görsel olarak beni hiç tatmin etmedi. İlgi olarak da verdiğim paraya değer bir ilgi görmedim hastaneden. Bebeğim doğduktan birkaç saat sonra kusmaya başladı normal dedi çocuk Dr u ama annem bebekle ilgilenmekten benimle ilgilenemedi bile okadar kustu bebeğim ki. Doğduktan sonra 10.gün bebeğim kusmuğundan boğulmak üzereydi eşim farketti
beşikte. Bebeğim 1 aylıkkende kusmuğu yine boğazını tıkadı ve elimde mosmor oldu geceyi acilde geçirdik. Daha lohusaydım dikişlerim vardı canımın acısını falan unuttum bebeğim ölüyor diye bağırdığımı hala hatırlıyorum. Allah kimseye bu anı yaşatmasın. Hastaneler Dr lar derken bebeğim doğuştan doğal reflülü doğmuş meğer.Artık gece uyurken kusarda tıkanırsa diye eşimle nöbetleşe uyuyorduk gece boyunca eşim sabaha kadar uyanık başımızda bekliyordu. Gündüz de o uyuyordu ben başında bekliyordum. Bu kusmalar bebeğim 6 aylık olana kadar devam etti.Ben Ebru Taşkent’e gidiyordum sezeryanımı kendisi yaptı çok memnunum kendisinden fakat sırf hastane seçeneği olmadığı için şehir hastanesine gitmeye başladım şuan. İnşallah herşey güzel olur sizler için