Sizi korkutmak gibi olmasın sadece üzerinde durum ve kendinize dikkat edin. Ben ilk bebeğimi 3aylıkken kaybettiğimi bu lekelenmeyle öğrendim ama leke koyu kahverengiydeydi kendimi ev işleriyle fazlasıyla yoruyordum bir kez leke geldi ve hemen doktora gittiğimde kalbi durduğunu öğrendim. Üzerinden 1sene geçti şimdi tekrar hamileyim ilk ayda yine lekelenmeler olmaya başladı progestan kullanmaya başladım ve bu sefer kendime çok dikkat ediyorum şuan 20.haftamdayım inş sorunsuz bebeğimi kucağıma alabilirim 😊🙏🏻