39+3 bitti artık 😬 dün şükür nişan geldi ama devamında tık yok ne sancı ne su 🤦♀️ 2 haftadır günlük en az 1 saat yürüyorum squat yapıyorum ama hala gelen yok🤷🏼♀️ 3 gün önce sancım var diye hastaneye gittim bi hevesle ama nst de sancı hiç çıkmadı açılmamda 1 haftadır 1 cm. Doğurmak için neler yapabilirim fikirlerinizi bekliyorum😬