bugün garip bir şekilde karnım ağrıyor midem de bir baskı ekşime yaşıyorum bebeğimin hareketleri güzel herhangi bir sorun yok ama cok gariptir ki kasıklarıma doğru giren sızlama şeklinde kontrolüm bir hafta sonra sizce hastaneye gitmelimiyim şuan ankara’da sokağa çıkma yasağı var