Merhaba annelerr ve anne olmayı bekleyenler. Bir sorum olacak umarım hızlıca cevap verirsiniz. Ben hamilelik öncesi saç bakımına çok özen gösterirdim. Hamile kalınca herşeyi saçımıza sürmememek gerekiyormuş. Ben dax süpergro sürüyordum. Acaba hamileyken kullanan var mı? Saçlarım dökülüyordaa…. Yardım ederseniz sevinirim.