Merhaba arkadaslar..
Araniza yeni katildim gecen sene 37 haftamda bebegimi plasenta dekolamani plasenta solutio yasayarak kaybettim 🙁 suan hamileyim 26 haftalik cok stresli korkulu bi gebelik yasiyorum %20 tekrar etme olasılığı var aynisi yasamaktan cok korkuyorum alanda verende mevlam ama iste acaba benim gibi olup plasenta dekolman solutio yasayip sonradan saglikli bir bebek sahibi olan varmi ? Cevaplariniz insallah bana bi umut olur yuregimi ferahlatir