Ss1 züleyha genç doktorum biraz yogun randevu saatlerimiz sarkabiliyor bazen ama yaklaşımı, anlatımı vs iyi ne çok fazla kasarak strese sokuyor ne de çok lakayıt. Ben sormadan bi cok şeyi söylüyor sorduklarıma da samimi ve anlaşılır cevap veriyor. Muayene esnasında da öyle yogunlugundan dolayı asla üstünkörü anlatıp geçmiyor ☺ ve kesinlikle normal dogumdan yana vitale de gitmiştim ama aynı sıcaklıgı yakalayamadım vital sezeryan dogum yoğunluklu