Nesibe92 Hanımlar 24+3 haftadayiz ozellikle 2 haftadir falan çok hareketliydi bebegim ama 2 gündür hareketleri çok yavaş normal mi sizce bu
Nesibe92 Esosun oyleymis canim oyle yaziyo bi kac yerdede ne bileyim insan tedirgin oluyo ister istemez