Ayda20 iki dakika önce bende park beşiklere bakıyordum. Yoykoya baya yorum yapmışlar benimde kafamda kaldı içim biraz ona ısındı gibi oldu baya özellikleride vardo. En iyisi anne yanı beşiğide olabilmesi hoşuma gitti. Bir cesaret edip alacağım artık yeter bakıp duruyorum sadece😁