Eylulbsl Hanımlar bana yardımcı olursanız sevinirim. 5,5 aylık hamileyim ve her hapşurdugumda idrar kaçırma yaşıyorum normal mi değil mi anlamadım. Etrafımda ki gebeliklerde daha geç yaşadıklarını söylüyorlar yardımcı olur musunuz?
Minnosunannesiii Eylulbsl soğuk filan almışsındır canım bende de oluyor bazen idrar yolu enfeksiyonu var bende 23 haftalığım ve kaçıyor bazen
Zdk Eylulbsl ben de 27. Haftadayım. Dün aynı şeyi araştırdım bende de oluyor diye. Rahim büyüdüğü için baskı yapıyomuş mesaneye ve hamilelikte salgılanan hormon mesane kaslarını gevşetiyormuş. İnternette bu şekilde okudum.
Eylulbsl Minnosunannesiii bende enfeksiyon çıkmadı ama yinede hapşurunca kaçırıyorum diğer gebelik yaşayanlarda ise son ayda mevcut oluyor bu durum normal değil mi
Minnosunannesiii Eylulbsl sanmam kötü birşey çıkacağını ya normaldir ya ebelik yokken bile bazen insan öksürünce hapşırınca kaçıyor sonuçta bilmiyorum bende öyleydi yinele doktoruna danış kontrole gittiğinde
-Kbra8- Eylulbsl bende 22+5im ogün hapşurduğumda aynı şey başıma geldi. Oysaki tuvalet ihtiyacım da yoktu bende çok şaşırdım ileri zamanlarda bekliyordum. Yalnız değilmişim 🤭
Esra_kaya Eylulbsl üzülme canim benim ayaklarini üşütme çorap giy ondan oluyo ben hamile olmadan önce oluyordum enfeksiyon da varsa o da etkiler 😊😍
Kevserrrr1 Eylulbsl 14+ 1 haftalık gebeyim 2 kere sabah bulantısın da altıma kacırdım 🤷 ve eyvaaahhh elden ayaktan düşücem galiba diye banyodan çıktım 😅
Kevserrrr1 Eylulbsl grip felan olsam hapşurunca kaçacak mı anlarım 😅😅 ama sen 5 buçuk aylıksın ben 3 buçuk aylık ben ölemmm 😬😬
Myssr Eylulbsl ben son aylarda degil sizin aylarinzda yasadm her seferinde degildi cisim varken hapsurursam.kaciriyodm. kegel egzersizi yapmaya baslayn duzeliyo