Msydn6 çok geçmiş olsun inşAllah bebişte sizde iyisinizdir. Ayy yorum yapmadan duramıycam ya ne kadar biliyorsunuz acaba yok pandemi var misafirlik yasak biz bilmiyoruz değil mi konuşmak için konuşuyorlar sen hiç kafana takma ben daha 11+4 üm doktorum bana günlük yarım saat evin etrafında yürüyüş yap dedi napim yapmıyayım mı eşim işten çıkana kadar marketler kapanıyor napim gidip ihtiyaçlarımızı yada ekmeği almıyayım insanlık hali düşebiliriz ayakkabımız normal havada da kayabilir hemen de bi insanların üstüne gelmekten vazgeçin 🤫
❤️ siz iyisinizdir inşAllah