morusevenanne anladım muayene ücreti ya da doğum bilginiz mi var mı nerede yaptırıyor vs. Ben izanda takipliyim dr mustafa beyden, sakin yapılı bana güven veriyor pek konusmayı sevmiyor ama benim için takılacak bir detay değil operatörlüğü usg bilgisi ve pratiği iyi olsun bu yeterli tek hastanenin fiziki yapısı eski biraz. Odalarını görmedim direk bir şey demeyeyim ama pek özel hastane gibi hissettirmiyor sırf hekimim için gidiyorum. İstanbuldan evlenip geldim buraya hemşireyim fakat burda çevrem yok sağlıkçı olarak haliyle tedirginim. O yüzden soruyorum 5 aylık olacağım 2 haftaya henüz karar vermedim nerede doğuracağıma.