Susamcik01 Kızlar merhaba ayın 7 sinde aşılama oldum 2 gündür kasıklarımda ağrı giriyor akıntım çok test yapsam mı bilemedim. 2. Aşılamam bu
Dmtkblt Yaparsanız çatlatma iğnesindn dolayı pozitif çıkar hatta kan da bile en az 15 gün beklemeniz gerekiyor iğnenin etkisinin geçmesi için
Yasev 7 sinde aşılama olmuşsaniz 5 inde iğne olmuşsunuzdur. Tam kesin sonuç çıkmamakla birlikte bugün ya da yarın test yaparsanız yüksek ihtimalle sonuç belli olur