Aysn34 Ben gebelik testi icin once ozel tip merkezine gitmistim kan degerinde cok dusuk cikmisti 1 hafta sonra aile hekimime gittim tejrar degerim yukseldimi diye test yaptirmaya diye o sirada bir suru test istemis. Demir, tsh , insulin, tam kan sayimi, vitamin bla bla sonra baktik deger 10 katina cikmis kadin doguma yonlendirdi o yaptirdigim testlerde kadin dogum doktoruma gittim yinede eksikler vardi. Tozkoplazma , cocuklukta gecurilen hastaliklar ,idrar vs neyse iste 10 kere kan vermek istemiyorsaniz direk kadin doguma gidin o zaten gerekli testleri istiyor.