EbruSevincTekin Mrb iyi günler 35+2 günlük hamileyim 3 aydır ultrason da bebeğimizin yüzünü göremiyoruz 🙄her seferinde doktor plesanta yüzünün önünde diyor benim durumumda olan var mı ?
Bozslanomur EbruSevincTekin 30 haftadym 1 aydır bnm cimcimede öyle ama bi skıntı yok şükür o konuyla ilgli
HicranKzn EbruSevincTekin bende hep yan gördüm önden hiç göremedim bizimkide ona sarılıyormuş başı orda yaslı 😒🙃🙂
Cansurella EbruSevincTekin 30 haftalık hamileyim bir kere bile yüzünü göremedim 😃 göstermiyor ama cinsiyet ögrenirken bacakları ayırmıstı 😃😃
ElcinEren EbruSevincTekin benim kafadan 😂 bende sen gibiyim kesin bişey var ama ben üzülmeyeyim diye söylemiyor diye düşünüyorum😂😂😂 Allah sağ Salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin🙏 Ona iyi baktığından emin olmak istiyor insan görmediği içinde hep bir telaş😃 Allah hepimize sabretme gücü versin 🙏
MerveErginal Biz 40. Haftaya gireceğiz artık bizimde aynı bugüne kadar hiç göstermedi plesantasını yüzüne kapatmış bence evham yapmanızı gerektiren bir durum değildir
Naciye89 İçiniz rahat etmiyorsa baska doktora da gorunun fikir alın. O da aynı seyi soylerse içiniz rahatlar.
EbruSevincTekin Cansurella Naciye89 bende öle düşünüyorum bu hafta başka bi doktora daha gitcem bakim ne dicek
EbruSevincTekin ElcinEren evet yaa acaba yüzünde birşey varda sölemiyor mu falan die kuruntulara giriyorum
2prensessannesi EbruSevincTekin benimkide oyle canim doktorumda dediki o pozisyonda olmasi daha iyi daha kolay bir dogum pozisyonuymus o
DeryaKaragc EbruSevincTekin canım hiç kötü düşünme bizde bebeğimizin yüzünü göremedik hiç plasentası yüzünü kapatıyor elleri yüzünü kapatıyor hiç nasip olmadı görmek bizde doğunca görürüz artık bende 33 haftalığım
TubaUzar EbruSevincTekin aynı hafta ve günuz canım bende uzun zamandır göremiyorum hatta hiv görmedik desem 🤣🤣 sırtı dönük kafa arkada
seymaveminik EbruSevincTekin tam da bu şekilde bir post açmayı düşünüyordum ben de 🤗Biz de göremedik bir türlü doktor ben ağız burun boşluklarını görüyorum hiç problem yok diyor ama biz yüzünü girmeyi çok istiyoruz hareket felan da ediyor ama plasentadan hiç ayrılmıyor bir türlü 😣