UurSevdaYlmaz 30+5 günlük hamileyik kizlar bugun cok yogun akintim var su gibi dun gecede vardi ağrım sancim yok ama akinti cok fazla korkmaya başladım nisan dedikleri sey olabilir mi ilk gebeligim o yuzden tecrübesizim yardım edin😞😞
NaimeYilmaz UurSevdaYlmaz nişan sümüksü kanlı birşeydır enfeksıyon olabılırsınız suyunuz sızıyor olabılır muayne olmadan kımse yorumlayamaz 🌸
Gnys UurSevdaYlmaz aynı şey bendede var su gibi akıntım oluyor. Sanki adet oluşum gibi hissediyorum. Ama su ara sarımsı bi renk aldı koyulaştı. Kaşıntıda yapmaya başladı. Dün kontrolüm vardı doktoruma söylemeyi unuttum🙁
B8use UurSevdaYlmaz bende de akıntı fazla oluyor ama kanli degil o yuzden nisan olmuyor galiba . Bende 4 hafta once enfeksyon cikti toz ilac ictim ama gectimi bilmiyorum daha kontrole gitmedim
UurSevdaYlmaz NaimeYilmaz kanli bisey yok ama su gibi fazla oluyor bide dediginiz gibi görünmekte fayda var korkular peşimi birakmiyor ki hep bir korku var icimde bisey olucak diye😞😞
UurSevdaYlmaz NaimeYilmaz gidiyorum canm esimde bikti artik bu kadar pimpirikli olma diyor ihmal etmiyorum asla 4 yil bekledim sonucta üzülmek istemem
UurSevdaYlmaz Gnys keske sorsaydin canm bisey olmasa bile kafan rahat olurdu en azindan inşaAllah ciddi biaey değildir bu yaşadığımız durum😞💕
Muson00 Gnys enfeksiyondur büyük ihtimal canım mantarda olmuş olabilir Dr. krem yazar büyük ihtimal kaşıntı için ama bol bol su iç
NaimeYilmaz UurSevdaYlmaz şurda 9 ayda pimpirikli olalım bi zahmet.. İçimizde can var kolay degıl sen en ıyısını yapıyorsun bırsey olsa vebalını tasıcakmısın de esıne dahada bırsey demez enfeksıyon varsa bebegw zararlı cunku
Gnys Muson00 aile hekimim travazol vermişti o alıyor kaşıntısını ama sürmediğim zaman tekrar kaşınıyor.su içemiyorum o yüzden atamıyorum galiba enfeksiyonu
UurSevdaYlmaz B8use daha önce yoktu boyle bisey kac gündür susuz kaldim normalde hep su icen biriyim gebeligimin basindan beri elimden su şişesini dusurmedim nereye gitsem yanima mutlaka alirdim ama ramazabda rahat olamiyor insan yanima almadim 4 gündür belkide susuz kaldigim icin oldu
Muson00 Gnys canım travazolu çok kullanma vajinanın pH değerini bozuyor demişti eczacı sirkeli suyu dene her lavabodan sonra sil oda rahatlıyor