minikoglumm Arkadaşlar hamilelikte dolayıyla kilolar vs anlatamaya gerek yok hu halimizi😁 Haftada 61 kilo çıktığım tartıda farkında olmadan 59 a düşmüşüm ayakkabı mont ile tartıldım. Gebelik ptalesine ve sporuna gitmek istiyorum biraz egzersiz yapıp dogumuda kolay geçirmek için içinizde gidenler var mı memnun musunuz♥️
justwaiting minikoglumm 13.haftadan beri hamile pilatesine gidiyorum,reformera ama hoca eşliğinde yapıyorum. Öncesinde doktora sorup onay alırsanız mutlaka gidin derim, prenses gibi geçiyor hamilelik 30.haftadayim iyi ki gitmişim en başından beri.
Attent minikoglumm canım ben evde plates yapıyorum 30 haftamdayim şükür herşey yolunda gerçekten ise yarıyor valla
minikoglumm justwaiting yaa çok sevindim. Aynen doktoruma danışacağım. Kilo alımı çok önemli ne kadar esnek olursam o kadar bebeğim için iyi olur diye düşünüyorum yağların içinde büyültmek başka sağlıklı esnek bir vücutta büyütmek başka diye düşünüyorum kendim içinde özgüven olacak çok iyi hissedeceğim eminim sadece hamilelikten kaynaklı bir göbek istiyorum genişlemiş bir kalca istemiyorum 😒😒😒
justwaiting minikoglumm yani haklısınız, fazla kilo almayı da önlüyor hem, sadece hamilelikte değil spor her zaman şart 🤗
minikoglumm justwaiting evlenmeden önce gidecektim yalan oldu evlenince gideceğim dedim gidemedim ve üstüne hamile kaldım ee doğurunca da bebeğimi bırakıp gidemem evde hoplar zıplarım diyetisyen yardimiylada besinler felan🤪
justwaiting minikoglumm kaç seans ? Bence çok pahalı ben 12 seans (bir ay içinde bitmek şartıyla) 300 TL veriyorum. Ama Doğu’da yaşıyoruz görevden dolayı belki yaşadığınız yerde pahalıdır