Lokumum bende çok sakarlaştım evde mutfakta sürekli bi şeyler kırıp döküyorum sehpaya sandalyeye çarpıyorum haliyle kilo aldık o yüzden 🙂 giyinirken çok zorlanıyorum oturarak giyiniyorum çoğu zaman
Sırtımı yaslamadan çorap pantolon falan giyerken geri geri düşüyorum bazen 🙂 o yüzden en iyisi sırtı bi yere yaslayarak giyinmek ve fazla hızlı hareket etmemek