Yasellaaa 15 haftalık hamileyim her iki kasığımda adet olacakmışım gibi ağrı ve basınç hissediyorum yaşayan oldu mu beni aydınlatın 🙏
Havvaozgur Yasellaaa 1. Trimesterda o ağrı hep oldu şimdi 3. Trimesterdayim 33 haftalık olcaz 1 gün sonra bi kaç gündür ağrımaya basladi
Pelin093 Yasellaaa ayni haftadayiz bende bugün tartisma acip sormayi düsünmüstm bende ayni durumdaym normal demekki 😊
Teacherella1 Yasellaaa 13 haftalığız bizde aynı durum bendede var, her an tuvalete gidiyorum , kan mı geliyor acaba diye regl ağrısı gibi çünkü,akıntımda mevcut
selinyslgz09_ Rahim büyüdüğü için o ağrı oluyor normal yani ilerleyen haftalarda biraz daha hafifleyecek
mervegnr Bende 14+1 im.kasıklardan aşağı doğru baskı hissediyorum. Ayakta durunca biraz fazlalaştığını hissettim. Dinlenince geçiyor gibi. Sanırım rahim büyümesi etki ediyor.