Nasibim ilk baktığında kordon bacak arasındaydı. Ama benimki baya ugrastırdı.doktorum nerdeyse 10 dakika baktı görmek için. Hem renkli hem normal olarak. Net demiyorum ama kız dedi bidahakinde netleşir bacak arasında kordonu dedi. 180 gittiğimde vişne suyu içip gittim. Oldukça hareketliydi hemen belli oldu kız olduğu netleşti