Her kese merhaba. Fikirlerinize ihtiyacım var. Adet günümden 4 gün geçmesine rağmen adet olmadım. Amma adet günüme nerdeyse 1hafta kalmışdan bel, kasık ve göyüs ağrılarım başladı hala da devam ediyor. Dünden beri bazen açık kahve rengi lekelenme oluyor. Yarın doktora gidicem amma dayanamadım sizin fikirlerinizi de almak istedim. Bu durumda hamile ola bilirmiyim? Test yapdım amma bir çizgi çıkdı. Bu ay resmen psikolojim bozuldu. Psikolojik hamilelik geçirdim sanki☹️