Kızlar 3 ayde ovülasyon deniyorum 12-13 gün sonra yumurtlama gösteriyor ve adet olana kadar sürekli hergün aynı şekilde çatlamayı göstermiyor birtürlü prolaktinim 43tü çok fazla yüksek değil ama ilaçta kullandım geçen ay bu ay yine sürekli yumurtlama gösteriyor başına böyle bişey gelen var mı acaba?😞😞