Tugba__- Aselinannesi12345 ben dün yaptım eşimle kar bizim için mutluluk 😊❄ bugün yağmıyor burda çok az az oyuzden şimdilik evdeyiz
Syma-ma Aselinannesi12345 akşam çıktık arabaların üstunden kar alıp eşimle kartopu oynadık 🤣 tabi şuan eridi eser yok kardan iyi ki çıkmışım en son 4 yıl önce kar gormustum 😃
2prensesannesi1 Aselinannesi12345 yağmadı dört gözle bekliyorum kar ❄️ yağmasını çıkıp oynıyayım diye
Damlae16 Aselinannesi12345 valla şimdi eve girdim bende çok yürümedim ama açıldım biraz çok iyi geldi 😂
Bsmlh Aselinannesi12345 dün aksamda cıktım bugünde cıktım çok iyi geldi evet çok egılıp oynayamadım ama hava aldım bide kar çok severım🥰
Hamileyim-mutluyum Aselinannesi12345 biz eşimle çıktık ama hava çok soğuktu döndük hemen çok üşüdüm 😂😂😂
Msydn6 Aselinannesi12345 ay ne yürüyüşü bana🙄 kayınvalidemle aynı yerde oturuyoruz ondan inerken merdivenler buzlanmış 3 basamak kaydım düştüm popomun kemiği ağrıdı resmen 26 haftalığım 😪😑 çok dikkat etmek lazım heryer buz yürünmüyorki 😏