Xthinker Kızlar benim bebiş hep sağ tarafımda oynuyor hep orda hissediyorum bu arada 2 hafta falan oldu hissedeli sizde de öyle mi🤗
seday93 Xthinker bebeğin duruşuna göre değişiyor kuzum benim bebeğim makat gelişli duruyor yani ters şuan 31.haftamdayım sağ tarafta elleri ve ayakları olduğu için duruşundan dolayı hep orası hareketli ☺️❤️ bebeğimmm kız 😍
Zdk Xthinker @birprensesvebirprensannesi benimki de hep sağda başından beri. Şimdide hep sağdan tekmeliyor. Kız 👧
Eminekrem42 birprensesvebirprensannesi Xthinker kaçıncı haftada hissetmeye başladınız.ayrıca benimki de sağda ama erkek
birprensesvebirprensannesi Xthinker Zdk Genelde kızlar solda olur ama öyle duymuştum benim kızımda hep soldaydı🤷
birprensesvebirprensannesi Eminekrem42 Kızımı 19. Haftamda hissettim 21 22 de baya net hissetmeye başlamıştım. Şuan oğluşum olacak inşallah 15. Haftamdayım daha başlamadı yani başladı da ayırt edemiyorum tam 🤷