Htcklygt Htcklygt hava şartları nedeniyl bugun gidebildim doktora ,öğrenince yazarım demiştim 😂 34+4 teyim 47 cm 2413 kg olmuş :)doktor haftanla çok uyumlu gidiyorsun dedi
Gamzisderler Ben 32+5 falan gitmiştim kontrole bebeğimin kg 2.300 du 10 gun önde gidiyor 34 haftalik gibi suan dedi doktorum muhtemelen suanda 2600 falan olmustur 36 haftalik gibi önde koşuyor masallah 🤷♀️😊🤦♀️
tatlicianne Sen1meleksin 33+6 - 2342 35+2 - 2680 37+1 - 2962 39+5 - 3400 göründü “3655” doğdu kızım 🥰 sizin biraz daha üstünde doğabilir o zaman 🤭
Kiymet Sen1meleksin süper muhtemelem ondrm gidiyordur kilosu cok iyi boyuda iyi 34 haftamda benimde 2400 gr 49 cm di bu arada
Nondefined Sen1meleksin 34+1 de 2180 kilosu 48 cm boyu dedi doktor ancak 2 hafta geride yakın takip etmemiz lazım dedi biz de bir sorun var diye endişe ettik baya
Eayh Nondefined bence gayet normal her bebek kilolu olucak diye bisey yokki zaten o civarlarda oluyor 3 haftanın ustundeki geriliklerde doktorlar takip ister bosuna korkutmus sizi icini ferah tut cnm
Nondefined Eayh her hafta kontrole çağırdı ama inşallah bir sıkıntı olmadan kavuşuruz hepimiz. Teşekkür ederim içimi rahatlattınız🥰
istanbul3434 Sen1meleksin doktorunuz haftasiyla uyumlu her sey yolunda dediyse onemli olan tek sey bu. Boy kilo olcumleri yanilabilir, ayrica her bebek kendine ozel o yuzden kiyas yapmak yanlis.