Hafizerabia rahimde ağrı olması için kesenin yerleşme aşamasında veya büyüyor olması lazım canım 28günde adet oluyorsan tahmini yumurtlama tarihinden 5 6gün sonra böyle bişey hissedemezsin bence ama bilemiyorum belki de yerleşme olabilir benim 1hafta önceden başladı adet belirtilerim baya adet olucam gibi hissediyordum olmam gereken günde test yaptım pozitifti şimdi ben tam yumurtlama günümde hamile kaldığımı biliyorum ondan bi hafta sonra da adet belirtilerim başladıysa sen de hamile olabilirsin evet çok çelişkide kaldım bence biraz bekle 😂