Slm kızlarr nabersiniz nasılsınz 2. Gebeliğim 😊 çok mutluyuz , bulantılarım başlamadığı içinde çok mutluyum daha çok küçüğüz 5 haftalık olduk
sizler hangi doktora gidiyorsunuz burda birbirimizi bilgilendirelim benim çok yeni olduğu için sigortaya gidiyorum halit ataca henüz keseyi görmedik ama geçen hafta pazartesi gitmiştim hcg 500 dü yarın tekrar gidecem