Beyzan Allah’ın yardım etmesi için ya da allahtan yardım dilemek için illa bir aracıya ihtiyaç yoktur :) ben direkt Allah’a dua edip ondan yardım dilemekten yanayım bir çiçek aracılığı ile değil çünkü islam dini için bu uygun bir davranış değil. ALlah, onunla aramıza koyduğumuz her aracıyı şirk olarak görüyor aslında çok derin bir konu, Allah’ın aracıya ihtiyacı yoktur bize yardım edebilmesi için:) dediğim gibi çok derin bir konu, mantaliteyi, Kuran’ı bilip biraz da yorumlamakla anlaşılan şeyler bunlar :) herkesin fikrine de sonsuz saygı duyuyorum