Merhabalar ben 7 haftalık hamileyim 6+5 günlük iken kalp atışını duydum ama bir kaç haftadır çok az kahverengi akıntı oluyor sizce sorun olur mu doktorum sorun yok dedi ama duphaston diye bir düşük ilacı da başladık bu durumu yaşayan ama sağlıklı gebeliği olanlar ?