Sedahenkkk Benim bir ara aşırı derecede öyleydi bebek yan duruyordu o yüzden tam o kısma ya da sol göğsünün altına işte bebeğin pozisyonuna göre şey geliyordu ayakları geliyordum ve oraya bastırdıkça o kasları gerildiği için çok fena yanma oluyordu krem sürünce geçiyor gibi geliyordu bana ama işte krem sürünce ayağını oradan çekiyor büyük ihtimal o yüzden ağrı sızı gidiyordu şimdi bebeğim geliş pozisyonuna döndü yani doğum pozisyonuna döndü o yüzden şu an oraya ayağını çok getiremiyor ondan dolayı da orada bir yanma gidiyor yani